zondag 2 juni 2013

de vakantie zit er weeral op

Hubbie en ik waren toe aan vakantie. Geef toe, met dit weer...ge zou voor minder hee, ik denk dat er wel meerdere mensen toe zijn aan vakantie ondertussen. Gelukkig voor ons lag de onze al enige tijd vast ;-)

Vorige week donderdag begon de trip richting Kos, een weekje lang genieten van zon (veel zon!) en strand en zwembad. En eten, veel te veel eten! Maar het was fijn. Hubbie, ik en de missie zijn volledig uitgerust terugekeerd. Niet met het gewenste bruine kleurke want mijn zonne-allergie stak na jaren weer de kop op, maar wel relax, en daar gaat het om - uiteraard.

De nodige was is al gebeurd, nu het vervelende klusje nog - de strijk. Maar die gaat niet lopen, toch?

Vandaag nog ff lang de stoffenwinkel in Kapellen - WOW - wat steekt daar allemaal bij elkaar zeg. Ik kon ni kiezen! Heb toch enkele stofjes meegebracht voor respectievelijk kussens (probeert maar eens iets fleurigs te zoeken dat samengaat met rode zetels, ik weet nog ni of het gaat meevallen), een tasje en een rokske voor mezelf.

Gisteren ook eens bij de Boom binnengesprongen in Lier omdat ik toch in Lier moest zijn. Ook WOW, wat steekt daar binnen :-) Had niet veel tijd, maar wel snel een stofje meegepakt voor een cirkelsjaal.

 
 
En dan maandag...weer aan het werk!

Geen opmerkingen: