donderdag 6 juni 2013

het kleedje voor mezelf

Het kleedje dat ik voor de verlof nog snel voor mezelf maakte. Ik vroeg daarstraks aan de hubbie of hij kon zorgen voor een fotooke. Het moest snel gaan want de hubbie had niet veel tijd. De hubbie is ook geen held met het fototoestel (kadreren heeft ie nog nooit van gehoord, waah, mijn benen, waar zijn ze naartoe? :p) Dat het beleg niet goed zat - ik had het kleedje hier maar gauw in de living aangetrokken - dat had hij ook niet gezien (zijn reactie: beleg is toch voor op de boterham?). Maar ik denk dat ge er zo wel een idee van hebt he, van het kleedje. Zo nee, heb ik ne vrijwilliger nodig voor foto's, want van mezelf dat lukt al helemaal niet, die poging heb ik ooit ook al eens ondernomen.

Ik was eigenlijk een broek aan het maken voor de missie. Uit het zelfgemaakte kleertjes-boek. Met rits en al. Niet dat de missie al een rits nodig heeft, en niet dat dat handig gaat zijn, maar ik wou dat eens ne keer doen. Nog 3,5 taillelintjes...nog de zomen van de pijpen...en toen was het garen op. Vervelend. En niks aan te doen. Zaterdag richting Veritas dus, om garen bij te halen.

1 opmerking:

Unknown zei

Hey Jyotsna's blogje,

Supermooi kleedje dat je maakte! We zijn zeker ook benieuwd naar het resultaat van je broek :)

Vele creatieve groetjes,
Het hele Veritas-team