dinsdag 1 november 2011

Lore

Sinds vorige maand ben ik geabboneerd op de kit van Studio Calico, ga maar eens een kijkje nemen, gewoonweg super!!!

Vrijdag bracht Els mijn eerste pakketje, dus daar moest ik toch ff mee aan de slag dit weekend. Ik maakte eigenlijk al 2 layouts maar de 2de heb ik nog niet goed op de foto gekregen (vergeten overdag en nu het zo vroeg donker is, pfff). Maar die volgt nog hoor.

Een layoutje van ons Lore. Het achtergrondpapier vond ik in eerste instantie een vreselijk vel. Ik was bezig met ander papier, maar toevallig belandde de foto op dit vel, en waauw, daar moest ik toch mee verder! Zo zie je maar dat je en vel papier niet te snel mag beoordelen ;-)

Since last month I'm subscribed to the Studio Calico kit. Go and take a look, they're fabulous!!

On Friday, Els brought me my first bag with supercool stuff and I just had to get started during this long weekend. I made 2 layouts, but I forgot to take pictures during the day, and with the hour changed and being so dark early evening already, I couldn't get a good picture of the 2nd one.

A layout of my little girl Lore. The background paper was not love at first sight. I thought it was horrible! I was working with other paper when my picture accidentally laid on this patterned paper, and waauw, I had to use that one! So you see, don't judge a patterned scrapbook paper too fast ;-)


Geen opmerkingen: