woensdag 12 oktober 2011

Mother

Vorige week heb ik nog eens een layoutje gemaakt. Over 1 van de mooiste dagen van mijn leven. Het moment dat onze dochter op mijn buik werd gelegd was gewoon onbeschrijflijk! Het formaat is 8.5x8.5"

Met Lore is trouwens alles heel goed. Ze eet nu vlotjes fruitpap en groentepap, en slaapt bijna 12u per nacht (oh ja we hebben geluk, dat weten we hoor). Vrijdag moeten we nog eens naar Kind en Gezin, dan weet ik weer hoe groot en zwaar ze is, maar aan de kleertjes te zien denk ik een 65cm en een 8kg (stevige brok he). Ze kan bijna rollen en heeft meestal heel veel te vertellen. Morgen wordt ze al 6 maanden...wat gaat de tijd snel!!

Ik heb ook nog een kadootje gemaakt voor mijn ventje, maar die kan ik nog niet tonen want hij verjaart zaterdag pas ;-)


Last week I've made another layout. About 1 of the most wonderful days in my life. The moment our daughter was put on my belly was such a beautiful moment! It's made on 8.5x8.5"

With Lore, everything is fine. She's eating fruit and vegetables very well now, and sleeps about 12hrs a night (oh yes, we're lucky, we know). This Friday we have to go to Kind en Gezin and then I'll know again how big and heavy she's now. Looking at her clothes I think about 65cm and 8kg. She can almost turn around from back to belly and she always has a lot to tell. Tomorrow she's already 6 months old...time flies!!

I've also made a present for my hubbie, but I can't show you yet, his birthday is this Saturday ;-)


Geen opmerkingen: