vrijdag 12 augustus 2011

heen en weer boekje

Vanaf dinsdag moet ik terug aan het werk en gaat Lore naar de onthaalmoeder. Eerst 2 weekjes naar de vakantie opvang, en vanaf september naar mama Paula. Mama Paula is de onthaalmoeder waar ik zelf als kindje nog ben geweest, en ik vind het dus ook super dat Lore daar naartoe kan.
Tegenwoordig wordt er blijkbaar veel gebruik gemaakt van een heen en weer boekje, en ik heb er zelf eentje gemaakt. Simpel hoor, en heb er niet te veel tijd ingestoken, want dat zal wel afzien bij gebruik. Maar ik vind het alvast heel leuk geworden :)

Ik kijk er wel naar uit om weer aan het werk te gaan. Ben nu 23 weken thuis en dat is toch wel genoeg hoor. Al zal ik mijn meisje natuurlijk ontzettend gaan missen!! Maar huismoeder zijn, dat zou niet aan mij besteed zijn. Ik heb de sociale contacten en eigenlijk ook gewoon de uitdaging nodig. Ik ga ook met een heel nieuwe job beginnen, dat maakt het extra spannend, maar ik heb er absoluut zin in!







Geen opmerkingen: