zaterdag 5 september 2009

Kathleen kwam croppen

Gisterenavond kwam Kathleen tot hier voor een cropje. Onze cropjes zijn altijd heeeeel gezellig, en daarom vind ik het zo leuk om af en toe samen met ons Kathleentje te knutselen. Altijd alleen is ook maar alleen, dus ben superblij dat ik scrapvriendinnetje vond zo dicht bij de deur. Kathleen ging aan de slag met haar kerstkaarten, en ik heb verdergewerkt aan een miniboekje waar ik mee bezig ben.

Yesterday evening Kathleen came over here for a little crop. Our mini-crops are always a lot of fun, and therefore I like it so much to craft together with Kathleen every once and a while. Always alone is so alone, so I'm super-happy that I've found a scrapping friend so close to home. Kathleen started on her Christmas cards, en I've worked on a mini-book I'm working on for a while now.




3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat leuk als je een scrapvriendinnetje dichtbij huis hebt!!! Gelukkig ook dat scrappen en kletsen goed samengaat hé ;-D
't Ziet er alleszins heeeel gezellig uit!

pruts zei

het is inderdaad heel leuk om af en toe eens te croppen met een vriendin. ik ben er zeker van dat jullie veel leute hebben.

pruts zei

het is inderdaad heel leuk om af en toe eens te croppen met een vriendin. ik ben er zeker van dat jullie veel leute hebben.