dinsdag 4 februari 2014

een broekske voor de kleine man

Bij het piratenstofje van het vervloekte hemdeke, kocht ik ook nog een bijpassend rood stofje. In mijn gedachten stond dat leuk. Tot mijn man reageerde....'Dat doet me denken aan de kerstman' Euh, daar ging mijn enthousiasme voor een schoon outfitje.

Ik dacht, mor gij ni zenne, klinkt het ni dan botste het, en anders heeft de kleine vent een broek en een hemdje, die dan maar apart met iets gecombineerd moeten worden. Ge moet ne jongen toch ni altijd in het donkerblauw steken hé? (ik hou van felle kleurtjes!)

Dus een broek werd het, uit een ottobre, maatje 62. Met knoopsgatelastiek, dan heb ik toch een beetje meer speling, als het een smal of een breder manneke zal zijn. Ik kan hem nog ni opmeten uiteraard. Met zijn 860 grammetjes (vandaag gemeten), 't zou maar een mini broekske worden ;-)



Volgend projectje is ook al aan de afwerking bezig, een rokje voor de missie, uit 1 van de gewonnen stofjes. Foto zal denk ik voor het weekend zijn, want eerder ga ik thuis geen daglicht meer zien. (waar is die zomer?)

Geen opmerkingen: