donderdag 12 september 2013

de niet-skinny broek en een rokje

Wat is dat toch met die skinny broeken dit seizoen? Mijn meisje heeft daar het model niet voor. Ik heb er eentje gekocht hoor, maar als ge dat kind daar in moet wringen...laat staan dat ze ze zelf kan uitdoen om op het potje te gaan. 3 winkels en 3 frustraties later had ik da maar besloten er eens zelf eentje te maken. En eentje die zou passen deze keer ;)

En 't is gelukt! Alleen...deze keer is het een beetje op de groei :D Ik heb ze al wat ingenomen, maar ik heb ze dan ook wat langer gelaten dan kan ze er nog ingroeien. En de volgende knip ik dan wel zonder naad en dan zal dat al wel wat beter vallen.

Ons Lore gaat niet graag op de foto. 't Is te zeggen, als ze mijn fototoestel ziet of hoort dan staat ze te popelen om mee te doen, en wil ze niet meer bij me vandaan. Geposeerde foto's zijn dus bijna niet te doen. 'k Heb ze nen oude kodak gegeven, daar kan ze lang mee bezig zijn zenne :) Maar dan kijkt ze niet naar mij natuurlijk. En omkopen lukt (nog) niet. Dus voorlopig geen vrijwillig geposeerde foto's hier.



ik gebruikte een accentstofje voor de zakken van de broek. en maakte van 'het overschotje' een rokje. Gewoon simpel met gele boordband, maar dat zie je hier natuurlijk niet. En gevoerd met gele voeringsstof.



Alle materialen komen van bij Juffertje Uil