dinsdag 12 mei 2009

silly me

Beetje gek doen voor de spiegel mag soms ook toch :) Klinkt wss heel raar, maar ik had echt fun :D

Acting crazy before the mirror is sometimes allowed, no? Sounds probably very strange, but I had so much fun :D




We zijn dit weekend ook naar Center Parks geweest, was een zalig weekendje! Samen met m'n ouders en broer. Vrijdag lekker relaxed bbq, zaterdag gaan quad-rijden, helemaal geweldig! (en als enige vrouw in het gezelschap kon ik toch vlotjes volgen :) ) En zondag echt een lazy sunday, het was zaaaalig weer, de hele tijd rustig buiten geweest, in het groen, tussen de eendjes, eekhoorntjes en vogeltjes.

This weekend we went to Center Parks, lovely weekend! Together with my parents and brother. Friday a relaxed bbq, saturday we went quad-driving, totally cool!! (and as only girl in the group, I was able to follow nicely all the time :) ) And sunday was really a lazy sunday, all day outside, between the ducks, squirrels and birdies.






oh, en dan heb ik vandaag ook nog 2 nieuwe stempeltjes binnengekregen, laat de kindjes nu maar geboren worden!

Oh, and today I received 2 new stamps, let the kids arrive now! ;-)





En ja Pieter, ik denk nog steeds dat het een meisje wordt ;-p (en nee, ik ben niet nieuwsgierig hoor...JAWEL!!!)

Geen opmerkingen: