woensdag 6 mei 2009

fotosalon

Op zaterdag 16 mei en zondag 17 mei gaat het 3de fotosalon door van DFT. Iedereen welkom natuurlijk!! Alhoewel ik vind dat ik toch nog maar een groentje ben, heb ik op aanmoediging van de andere leden toch een foto laten afmaken die ik zal binnenleveren voor het salon. Hopelijk val ik niet te hard uit te toon, aangezien ik toch nog maar enkele maandjes geleden de wereld van de fotografie heb ontdekt...

On Saturday May 16, and Sunday May 17, the 3rd photosalon of DFT is taking place. Everybody is welcome of course! Although I think I'm still too beginner, I did prepare a photo to show, because the other members encouraged me to do so. Hopefully it's not too bad, since it's only a few months ago I discovered the world of photography...

Hier nog wat meer info (als je op het plaatje klikt wordt het groter):
Here some more info (if you click the image it gets bigger):

Geen opmerkingen: