zaterdag 10 januari 2009

Gewonnen/I've won!

Op het Scrapsnoes forum won ik vorige maand de bingo, en vandaag ben ik mijn prijs gaan afhalen bij Hobbyfarm

On the Scrapsnoes-forum I won the bingo of the month December. Today I went to pick up my prize at Hobbyfarm

Dit was m'n prijs:
This was my prize:



Dank u Hobbyfarm, en natuurlijk doe ik alweer mee met de bingo van deze maand ;-)

Thanks to Hobbyfarm, and of course I'm already participating in this months bingo ;-)


Morgen wordt ook een leuke dag. Ik heb me ingeschreven voor een fotografiecursus op fotografieles.nl, en die gaat morgen door in Roosendaal. Ik kijk er wel naar uit, dan kan ik mijn nieuwe camera eens ten volle benutten! Ik zal je zeker wat foto's tonen hoor!

Tomorrow will also be a fun day. I subscribed for a workshop photography on fotografieles.nl, and that's tomorrow in Roosendaal (NL). I'm really looking forward to it, and then I'll finally know more on how to fully use my new camera! I'll show you some pics afterwards!

1 opmerking:

Mich zei

Nog één die in de prijzen is gevallen. Ik heb de indruk dat iedereen hier altijd vanalles wint !! Geniet maar van je prijs hoor, altijd leuk he (denk ik, hihi?).

En veel plezier met je fotocursus vandaag. Ik hoop dat je veel leert !!