woensdag 24 december 2008

cuttlebug gekregen!!

Kijk eens wat hier staat te blinken op de kast...
Look what's blinking on my cupboard...



Ik ben zooooo blij dat m'n schoonma (en de rest van de familie natuurlijk) me dit gaf voor mijn verjaardag!!
I'm sooooooo happy that my mother in law (and of course also the rest of the family) gave this as my birthday present!!

Ik heb er al een kaartje mee gemaakt, maar kan het nog niet tonen, want het is een verjaardagskaart voor m'n schoonpa die morgen verjaart, dus na morgen kan ik het posten (je weet maar nooit of hij op m'n blog komt sneukelen he)
I've already made a card with it, but I can't show it yet, because it's for my father in law's birthday tomorrow, so after tomorrow I can show it (you never know if he's sneeking around on my blog...)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

super!!! breng je hem mee bij Daphné? Zou hem graag eens testen, wil hem ook kopen met mijn nieuwjaarscentjes. prettige feesten!!

Krisje zei

Je zal er geen spijt van krijgen! Het is een heel leuk ding hoor, zeker met die emboss folders ;-)