zondag 19 juli 2015

lekker zomers

2 naaidates deze week, en ik was voorbereid, ik kon meteen beginnen naaien! Stof geknipt  - check, overlockt - check!
En dacht ik, oh dat zal ik hier eens gauw ineen zetten se. Dat was naast mijn ik-weet-niet-meer-wat-er-al-allemaal-in-elkaar-mag en ik-weet-niet-meer-hoe-ik-een-gewone-rits-inzet momenten gerekend. Maar....ik ben superblij met het resultaat.

Zelfs mijn poging tot doorlopend motief is gelukt - althans aan de voorkant. Maar alle begin is moeilijk, en de voorkant is het belangrijkst, toch?

Ik knipte een 128 uit svdh1, terwijl de dochter confectiemaat 116 heeft. Het zit dus nog ruim, maar toch niet overdreven vind ik. Zelfs aan de lengte heb ik niets veranderd. Ze heeft er een hele dag mee rondgelopen vandaag, dus dat wil zeggen dat ze het mooi vindt :) Dochter blij - mama blij!




achterkant kon beter, maar al bij al toch ook geslaagd

gekke bekken trekken hoort er ook bij

Geen opmerkingen: