donderdag 11 juli 2013

nog een rokje

en nee, weer niet voor de missie, maar voor mezelf :) Dat vorige rokje zit zo fijn, dat ik het niet kon laten er nog eentje te maken. Ik ga zowaar nog een rokskesmadam worden :)

Hetzelfde patroontje (waarom iets aanpassen wat leuk zit) en een stofje van Julija's Shop dat toen al in afslag was. Het was voorzien met ne paspel in  de kleur van het motiefke, maar *grrr* ik kwam 3 centimeterkes tekort zeg. Maar dan vond ik dit flashy paspeltje, en dat past er ook perfect bij vind ik. En dan vind ik het tussenzetten van de paspel nog bangelijk geslaagd ook :)

De blinde rits ging alweer ietske beter (yups, ik schafte me een blinde ritsvoetje aan). Maar wat doe ik verkeerd bovenaan? Dat tjoept zo naar boven aan het uiteinde. Steek ik gewoon mijn rits te hoog? Of doe ik iets verkeerd bij de afwerking? Het vorige rokje heeft dit ook een beetje, en dit nu ook weer. Dus ergens gaat er toch nog iets niet goed. Alle tips welkom!




2 opmerkingen:

Twee emmerkes water zei

mijn ritsen zien er bovenaan ook zo uit :)

Unknown zei

Mooi rokje !