zaterdag 31 juli 2010

ik leef nog hoor ;-)

Jaja, ik ben er nog steeds :) Alleen best druk de laatste tijd, met de bouw, en dingetjes uitkiezen voor de bouw, en alle paperassen invullen en de financien goed in het oog houden. Komt er allemaal bij eh.
Paardrijden heb ik voorlopig al even aan de kant gezet. Tot mijn grote spijt. Maar ik had er gewoon geen tijd meer voor. Scrappen lukt momenteel ook niet wegens geen ruimte (maar ik ga wel op scrapweekend in oktober, hopelijk ben ik het dan nog niet verleerd :))

Wat is er ondertussen nog gebeurd? Wel, we zijn al bijna 3 maandjes man en vrouw :) En we zijn op huwelijksreis geweest. En we zijn verhuisd, en wonen nu tijdelijk in bij mijn grootvader, vlakbij de bouw, en goedkoper dan ons appartementje in Kasterlee. Dat zijn zowat de grootste gebeurtenissen van de afgelopen maanden. Ik zal jullie even een overzicht in foto's geven ;)

Yes! I'm still alive! :) Only rather busy with the house, and choosing stuff for the house, and filling out all necessary papers, and keeping an eye on the finances...it's all part of it.
I've moved away horse riding for a while. Not a choice I like, but I just didn't have the time to do it :( Scrapping is not an option right now...no space (but I do go on a scrapweekend in october, hopefullly I still know how to by then ;))

What happened in the meanwhile? Well, we're almost 3 months husband an wife :) And we've been on our honeymoon. And we moved in with my grandfather temporarily, close to our house-to-be and cheaper then the apartment in Kasterlee. That's the main events from the last few months. I'll show you an overview in pictured ;)

net getrouwd - naast het kasteeltje van le Paige in Herentals
De hele familie (ouders - schoonouders - broers)
De feest 






DE HUWELIJKSREIS
Op huwelijksreis...mmmm, later leerde ik de mojito kennen ;-)
De oude haven van Dubrovnik
Op het eiland Mljet
lekkere gedroogde vijgen...jammie!






ONS STEKJE
ons huidige mini-stekje. Keuken en badkamer enzo delen we gewoon met vava, maar dit is ons mini prive plekje boven op de zolder. Tevens ook Hobbes zijn stekje.

Geen opmerkingen: