woensdag 11 november 2009

afval-update/weight loss update

Hoihoi :) Op creatief vlak is er de laatste tijd weinig uit mijn handen gekomen. Ik heb toch wel last van een dipje vrees ik. Maar geen nood, dat komt wel terug :-)

Daarom maar weer eens wat afvalnieuws. Ondertussen ben ik toch al een mooie 12kg kwijt, en dat is toch wel supergoed vind ik van mezelf. Nadeel: je kleerkast is aan vernieuwing toe (= duur). Nu wil ik toch nog wel enkele kilo's afvallen, dus veel ga ik nog niet kopen, maar gisteren ben ik toch maar een extra jeans (3 maten kleiner dan enkele maanden terug!!!) en een trui (maatje M, waauw da's volgens mij de eerste keer in mijn leven ;-) ) gaan kopen. Nog 6kg tot mijn streefgewicht. Duimen jullie mee dat het me lukt?

Hi hi :) On the creative side...not much new here. Not too many idea, and don't feel like scrapping much. But no worries...that'll come back :-)

Therefore, a little weight loss news. Since beginning of August, I've lost about 12kg, and I'm proud of myself for that. Disadvantage: your wardrobe needs renewal, and that's expensive. But I still want to loose some more kgs, so I'm not gonna buy too much yet. But yesterday I did buy a new pair of jeans (3 sizes smaller then a few months ago) and a sweater (size M, wow, I think that's the first time in my life!). Still 6 kg to go, yes, I can do it!!



ow, ik heb nog iets raars. Vorige zaterdag ging ik met m'n pa wat paardenmest opladen voor de tuin, en tijdens het scheppen kwamen deze mannen boven. Vies he :-) ik durdfe er niet aankomen hoor, ze waren 7-8cm lang, en volgens mij meer dan 1cm dik. Het bleken larven van de neushoornkever te zijn.

ow, I have something weird to share. Last Saturday I went with my dad to pick up some horse shit, for his garden. When we were loading the van, these guys showed up. yaiks!! I didn't dare to touch them! They were about 7-8cm long, and I think more then 1cm thick. Bah!

2 opmerkingen:

Marijke zei

Wauw, 12kg is echt heel goed Lien!!
Nog veel succes met de overige kilootjes! Volhouden hé!

Die beesten zien er echt wel vies uit, bah. Volgens de "kenners" hier in huis lijken ze sterk op engerlingen (larves van meikevers), maar de grootte van 7 à 8 cm klopt dan weer niet, dan is het toch eerder een neushoornkever-larve.

Neushoornkevers zijn echt wel zeldzaam in deze streken, dus mijn oudste zoon was al gelijk enthousiast en vroeg waar je woonde ... hahahaha

Groetjes vanuit Westmalle

Enny zei

Hoi Lien, proficiat met je 12 kg verlies... da's al heel tof !!! Ik ben zeker dat je die 6 kg er ook af krijgt, ik duim mee hoor !!!