maandag 2 februari 2009

Het is alweer eventjes geleden dat ik nog iets postte. Ik heb nog wel kaartjes gemaakt, eentje voor valentijn en eentje voor een verjaardag, maar die kan ik hier dus nog niet laten zien...
Gisteren nog naar de opening van de nieuwe winkel van In2Hobby geweest, daar lag weer veel leuks naar mij te lonken, maaaar...ik heb mijn uitgaven binnen de perken gehouden! :) Buiten 2 velletjes thickers, een pen en wat lijm heb ik enkel nog de Noteworthy design card voor de slice gekocht. Nu kan ik weer volop aan de slag ;-)

It's been a while since I've posted something here. I have made some cards, but one is for valentine, and the other for a birthday, so I cannot post them yet...
Yesterday I went to the opening of the new shop of In2hobby and there was a whole lot of interesting stuff, screaming to buy them but... I didn't spend tooo much. Other then 2 packs of thickers, a pen and some glue, I only bought the Noteworthy design card for the slice.


Ik heb ook een award gekregen van Renske . Bedankt hoor Renske, het is toch altijd fijn om te horen dat je blog geapprecieerd wordt :)



En ik geef hem verder aan:

Veerle
Daphne
Kathleen
Inge
Samantha

Ik hoop dat ik snel weer aan het scrappen toekom. Ik ben wel bezig aan een boekje van de zomervakantie, maar ik moet nog enkele foto's laten afdrukken, en mijn PC is pas sinds zaterdagavond weer in orde, dus dat ligt ook ff te wachten. Ik heb ook een beetje een winterdipje denk ik, ben de laatste weken zo futloos...dat het maar snel weer lente wordt!

I hope I'll be able to do some scrapping. I'm working on a little book of the summer holiday, but I still need to print some photo's, and my PC has only been fixed last Saturday, so that's just waiting to get finished. I have a bit of a winter dip too I think, I'm so tired last few weeks... Hopefully spring comes soon this year!

Geen opmerkingen: